Δελτίο Τύπου

Το 2ο Δ.Σ. Ναυπάκτου «Γιάννης Βλαχογιάννης» κατά το σχολικό έτος 2021-2022 υλοποίησε πρόγραμμα Erasmus+ KA122 με τίτλο «We D.R.E.A.M. our 21st century school: Developing Reframing Enhancing Augmenting Multiplying skills and practices. Συμμετείχαν 6 εκπαιδευτικοί στις εξής κινητικότητες/επιμορφώσεις:
Η κ. Λαζαρίδου Βιργινία (Διευθύντρια, ΠΕ 70) στην κινητικότητα «Leadership and Management in Schools», Βαλένθια, 16-21/05/2022 επιμορφώθηκε σε στρατηγικές αποτελεσματικής καθοδήγησης οι οποίες θα συμβάλλουν στον μετασχηματισμό του σχολικού περιβάλλοντος και συγκεκριμένα στην επαγγελματική εξέλιξη του προσωπικού, στη στήριξή του ως προς την αυτογνωσία και την αυτοεκτίμηση, στην ανάπτυξη της επικοινωνίας και της συνεργασίας, στην ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού και στην κατάκτηση στρατηγικών για ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς.
Η κ. Ντιλούδη Μαρία (εκπαιδευτικός ΠΕ 70) στην κινητικότητα «Soft skills for Strong Teachers», Άμστερνταμ, 09-14/05/2022 εξοικειώθηκε με ήπιες δεξιότητες, όπως η επικοινωνία, η συνεργασία, η ομαδική εργασία, η επίλυση προβλημάτων, η επίλυση συγκρούσεων, η διαχείριση άγχους και η οργάνωση και διαχείριση του χρόνου. Εκπαιδεύτηκε στο πώς να εισάγουμε την καλλιέργειά τους στην καθημερινή διδακτική πρακτική αξιοποιώντας το θεωρητικό υπόβαθρο της επικοινωνιακής μάθησης και της πολλαπλής νοημοσύνης, ώστε να προωθηθεί η ψυχοσυναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.
Η κ. Κοκμοτού Κωνσταντίνα (εκπαιδευτικός ΠΕ 70) στην κινητικότητα «21st Century Skills for Teachers and Students», Άμστερνταμ, 30/05-04/06/2022 επιμορφώθηκε στις δεξιότητες του 21ου αιώνα με έμφαση στα 4C’S(Communication, Critical thinking, Collaboration, Creativity) και στη διαφοροποιημένη διδασκαλία εφαρμόζοντας την παιδαγωγική της συμπερίληψης, ώστε να υπάρχει σύνδεση μεταξύ του σχολείου και των κινήτρων των μαθητών για ανάπτυξη των ικανοτήτων τους.
Η κ. Σταυράκη Χριστίνα (εκπαιδευτικός ΠΕ 06) στην κινητικότητα «Facing Diversity: Inclusive education strategies for students with fewer opportunities», Ελσίνκι, 07-14/07/2022 εφοδιάστηκε με γνώσεις και στρατηγικές σχετικά με τη συμπεριληπτική εκπαίδευση με στόχο την ενδυνάμωση των μαθητών που κινδυνεύουν με περιθωριοποίηση και αποκλεισμό και την ισότιμη συνεισφορά τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Η κ. Σταυροπούλου Ευθυμία (εκπαιδευτικός ΠΕ 07) στην κινητικότητα «Student-centered Classroom: Teachers as Promoters of Active Learning», Βερολίνο, 11-16/07/2022 επιμορφώθηκε σχετικά με πρακτικούς και αποτελεσματικούς τρόπους για την ενθάρρυνση της συμμετοχής των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία, την αξιοποίηση και την ενίσχυση των φυσικών τους ταλέντων και την δημιουργία ισχυρών κινήτρων μάθησης με την ενσωμάτωση μαθητοκεντρικών μεθόδων διδασκαλίας στο μάθημα.
Η κ. Βαληλή Μαρία (εκπαιδευτικός ΠΕ 70) στην κινητικότητα «Enough Theory, Let’s play! Fun Games for Developing the Whole Child», Πράγα, 05-10/09/2022 εκπαιδεύτηκε στον σχεδιασμό και την εποπτεία σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες βασισμένες στο παιχνίδι. Έτσι θα αντιληφθούμε το παιχνίδι ως εκφραστικό εργαλείο, που ενισχύει την αυθόρμητη δημιουργικότητα, θα διεγείρουμε τις ικανότητες των μαθητών μας για αυτοέκφραση και αυτογνωσία, θα επιλύουμε τις συγκρούσεις και θα ενθαρρύνουμε τη συνεργασία στην τάξη μας, θα διαχειριζόμαστε μέσω του παιχνιδιού τις ανισοτήτες με στόχο τη μείωσή τους.

Comments are closed.